Friday, January 14, 2011

Blondine forulempet med det helt store horn

... det er sådan nogle udsagn, der henter trafik til min blog. Hmmm! For en måned siden opdagede jeg, at jeg kunne gå ind i STATUS og se hvor mange, der besøgte bloggen, hvor de kom fra i verden og også hvilke søgninger, der havde bragt dem herhen. Lidt skuffende læsning. Okay, jeg skal erkende, at den seneste uge efter, at jeg har genoptaget bloggeriet, bliver mit navn googlet et par gange. Men ellers var det LOTUS MASSAGE og navnene på en kendt nynazist og en politiker fra Guinea, der gjorde Mister Bloggerblogger interessant under min lange passivitet.
Jeg kan se, at der ind i mellem er en computer i Sydkorea, der kikker ind, og det er nok Maja (hej, Maja). Der er også pænt flow fra Ukraine (sikkert pga pionerlejren Artek), Ungarn (neonazi nysgerrighed?), USA, Italien og Skandinavien. I løbet af 2010 har nogen i Ægypten desuden været inde om - jeg tror det var cirka 10 gange - og hvis det er min gamle kæreste fra dengang jeg var sytten, som fra Heliopolis eller Cairo snuser lidt, varmer det mit hjerte, habibi - held & lykke!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home