Saturday, May 17, 2008

When do I get to sing 'Myyyy way'

Siden flere spørger, nej, jeg har ikke fået en krone fra Statens Kunstfond, men jeg havde heller ikke søgt i år. Jeg var ikke sur længere, bare resigneret, ".. when all you feel is the rain .. it' s hard to be vain .. not a moment I could choose .. not one offer I could refuse .. so when do I get to sing 'Myyyy way,' when do I get to feel like Sid Vicious felt, when do I get to sing .."
Men, okay, jeg skal nok huske at søge næste gang. Om Sparks vil jeg lige tilføje - (MUSIKKENS VERDENSHISTORIE LLVII) - at om ikke andet har de altid været gode til titler: (No more) Mister Nice Guy (1971), This town ain´t big enough for the both of us (1974), I thought I told you to the wait in the car (1995) og (Baby, Baby) Can I invade your country (2006).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home