Sunday, April 13, 2008

The Jimi Hendrix Experience

Jeg var ved at blive kvalt i mit eget bræk i nat. Vi havde været til happy hour på Mexi Bar, tre stødere, og jeg fik MudSlide og MaiTai og Caipirinha og CreamyOrgasm og B52 og daiquiries, men ved midnat satte jeg kursen hjemad. Nappede en natteshawarma og så i seng. Da jeg begyndte at kaste op skete det i en døs, og jeg faldt om rundt omkring i lejligheden, lå og hylede og klagede mig, mens jeg dog næsten også slumrede. Her til morgen kunne jeg chokeret se konsekvensen af, at jeg altid har bunker af bøger og papirer og tegneserier liggende ved siden af og under sengen, på et tidspunkt må jeg bare være drattet ud af sengen og have ligget der og brækket mig, for der var shawarma-turned-sticky-gryderet ud over det hele. Jeg må tilstå, at jeg måtte kassere Dy Plambecks Texas Rose (scuzi, Dy!), da siderne ganske simpelt havde suget for meget mavegalde, iiiddddrrr!

PS: Indlægget her er dedikeret til Ole Birk Olesen, fred være med ham.

3 Comments:

Blogger René Jean Jensen said...

Hvad skal du have for at spille dig selv i en lille kortfilm (arb. titel: The Jimi Hendrix/Texas Rose incident)?

2:57 PM  
Blogger jens jacob toftegaard said...

en bedre middag med en flaske ædel vin

11:33 PM  
Blogger Katinka said...

Sgu rart ikke at være alene med sin OBO-inspiration.

Her er ugens OBO-citat:

”Det er musik til kvinder. Og det er noget, kvinder kan bruge. Dels når de sidder og taler med deres veninde – gerne på en café – så kan den her jazzede sound køre bag ved, og ikke forstyrre alt for meget.” ... ”Kvinder er meget autoritetstro, og tror på det, de får at vide”.

8:34 PM  

Post a Comment

<< Home