Sunday, February 10, 2008

His satanic majestys request



En blogger bad mig publicere den historie, jeg havde lagt som kommentar hos Katinka My Jones, og måske udddybe. Jeg ved ikke med uddybe, men her er den da så og så skidt da...


Der var engang en pige, der ringede fordi hendes mor var blevet allergisk overfor hendes rotte, så hun spurgte om ikke jeg ville passe den. Jeg havde haft en udtalt rotte-fobi siden ti-årsalderen, da et afsnit i TV-serien De Overlevende, hvor postapokalyptiske englændere løbes over ende af rotter, gik lige i cortex eller hypothalamus - så jeg besluttede at udfordre mig selv ved at sige ja. Pigen kom med buret og indskærpede, at rotten skulle have lov at komme ud hver dag og løbe lidt rundt i lejligheden. Det var så okay, selv om den altid gemte sig bag skabe, reoler og komfuret, vi kom godt ud af det med hinanden, men når den klatrede på mig, ville den altid ind under blusen, fordi den var vant til at klatre op mellem hendes bryster og så stikke sit åbne gab op fra udskæringen, hvorpå pigen plejede at savle ned til den eller bare kysse og lade den drikke spyt direkte af hendes læber. Jeg måtte skuffe den.

1 Comments:

Blogger Nynne said...

tænk at skuffe det lille kræ - jeg har i mine tanker altid opfattet dig som varmt klædt på og god mod dyrene, men ak hvor man kan forledes af ord.

10:42 AM  

Post a Comment

<< Home