Monday, February 04, 2008

Blogosofi

En blogger på den jyske højderyg beklager, at han ikke har så meget at rapportere og ærgrer sig over at hans blog står stille. Men man skal måske bare bruge bloggen til at finde ud af hvad bloggen kan bruges til - og dét er måske bare at aflevere et synspunkt eller en lille joke-agtig fortælling, som man ikke nødvendighvis gider bruge i anden sammenhæng, men hvor der alligevel DRAGES OMSORG for læseren, dvs. man barberer ned til noget læseværdigt, en mini-kunst + KUNSTENS SKRÆLLER. Eller hvad? For jeg er da enig med dem, der mener, at det er uinteressant at "få foræret links" af indforståede litterater, der ikke gør så meget andet, de GIVER ikke noget... og på nettet vil man jo sjovt nok have kød - på historierne.

2 Comments:

Blogger Katinka said...

Metablogging, oh yeah, det er det nye store. Det er gået op for at jeg falder i den selvprofilerende kategori, i hvert fald hvis jeg skal tro mine medbloggere. Det må fejres med nogle kæledyrsshots.

Skål.
K.

2:13 AM  
Blogger jens jacob toftegaard said...

nu bliver jeg lækkertørstig, hvad er kæledyrsshots? vodkadoggy? kanariesunrise? guldfisk-i-blender?
....men selvprofilerende er vel alle enhver og det allermest suspekt, når de lader som om det handler om emnet - siger Nietzsche eller La Rochefoucauld eller Mae West et sted.

3:44 PM  

Post a Comment

<< Home