Wednesday, May 14, 2008

A portrait of the artist...

Okay, lige til det forrige indlæg, det er ikke ment som en efterspørgsel af saftige (ugens)rapporter fra unge forfatterinder med pesar i tasken, det var ikke det, jeg mente, og det er heller ikke sådan, at jeg synes, nogen skal skrive noget andet end det, de skriver og har lyst til at skrive; jeg konstaterer blot, at der er en tom stol for piger, den brødebetyngede stol.
Men så må jeg også sige, det har undret mig lidt, at så mange har læst indlægget, som om Ida går i seng med mange mænd. Står der det? Hun tumler fuld hjem fra Ungdomshuset efter at have lavet et eller andet, måske sagt noget dumt eller rodet sig ind i et skænderi, hvor hun var den uretfærdige part + Hun har haft én rigtig kæreste, Lennart, som er skredet, og så har hun ladet Thomas ligge og ringe og købe øl og invitere hende ud og komme med kærlighedserklæringer, men han har ikke fået noget, det står der netop ikke noget om, hun har bare misbrugt hans følelser + De lækre fredsvagter fra Canada har hun måske kun flirtet med, måske kun set på, hun mindes dem, så hun har vel aldrig fået deres mail + Noget kæresteri med en older guy og måske ikke meget mere end et onenightstand med Hafiz. Det får jeg til confirmed sex med tre fyre og måske foregår romanen over flere år, jeg synes ikke der antydes talløse stoddere og stødere...

3 Comments:

Blogger Katinka said...

Den beskidte tøjte drikker også alkohohl. Sjovt nok er det kun ædru typer der udtaler det alkohohl.

Men altså. Så må vi jo have fat i tonen. Ikke videre lady-like, vel, men det var måske pointen?

En rigtig dame spreder ikke benene med mindre hun mener det alvorligt, det ved alle.

9:58 AM  
Blogger jens jacob toftegaard said...

jeg synes, jeg f.eks på interrailture i forrige århundrede har haft skønne "brief encounters" med piger, der selv var ude og rejse og der var intet slutty over deres hurtige og ubesværede laden-mig-få-min-vilje, tværtimod; en lady er en lady, også når hun rejser sig fra orgiet...

12:24 PM  
Blogger jens jacob toftegaard said...

hov, der skulle have stået ORGIER

12:28 PM  

Post a Comment

<< Home