Friday, November 07, 2008

Jo, der sker da lidt

For at vise, at race ikke var vigtigt, skulle alle stemme på den sorte! Ak, ja. Men det er da sundt, det der er sket, og spøg til side, der var den dobbelthed, at der kunne stemmes på ham, som den bedste til jobbet, samtidig med at det betød noget, at det ikke skulle betyde noget, at han var sort, fordi det ville betyde så meget, at få en afromidtwestern hawaiiblack som prez.

Selv vil jeg prale med mine profetiske evner og gøre opmærksom på, at jeg allerede i december sidste år var sikker på, at han ville blive demokraternes kandidat, og i april vidste jeg han ville vinde... kan jeg jo altid komme og sige. Men det er sgu rigtigt!!! Jo, det er!!!

4 Comments:

Blogger Mira Nanda Oceania Ågård said...

Jeg har vidst det i fyrretyve år.

7:03 PM  
Blogger jens jacob toftegaard said...

guuud, jeg troede du var en årsunge ...

12:33 AM  
Blogger Mira Nanda Oceania Ågård said...

Du skal ikke tro alt du hører på TV.

8:30 PM  
Blogger jens jacob toftegaard said...

mmnjaaarj, det gør jeg så især ikke fordi jeg ikke har fjernsyn - men hvad mener du lige præcis, har de udbasuneret din fødselsdato?

12:05 PM  

Post a Comment

<< Home