Monday, July 09, 2007

Cut - pasta

Det er min fødselsdag i morgen og inden jeg skal fejres af familien, er jeg nød til at tage på hospitalet til en forundersøgelse... til operation! Don´t ask. Men jeg skal nok få mad på et tidspunkt. Ellers har det været en kulinarisk nedtur at vende hjem. Det er ligesom ikke det samme med chorizo eller Nettos jalapeno-pølser, når mundvandet mindes de calabriske chilipølser eller den med fenikel i. Og selv om det er godt med lidt kebab igen, kunne jeg ikke drømme om at spise pizza her på Nørrebro - det er jo slet ikke pizza længere. Selv buffala´en hos Luna Rosa på Ndr.Fasanvej er bare en alt for stor dejklump nu. Jeg ved ikke, hvad det er med mig, det må have været et anfald af selvdestruktivitet, der forleden fik mig til at prøve en af min mors diabetiker-isanretninger, som jeg hældte godt med 8-årig rom udover - udrrr!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home