Tuesday, September 26, 2006

...Som jeg vil, grynt!



Og jeg som troede Wilhelm Reich havde opfundet sexualundervisningen - på Bali er den dog krydret med formaninger om at sådan vil det gå den mandeglade kvinde i den næste verden.

Iøvrigt syntes jeg lige jeg ville tilføje noget til min Peter Høeg anmeldelse: hvis der var noget der ikke fungerede så var det hele oversvømmelsestemaet. Man får aldrig en stærk fornemmelse af et oversvømmet København - det er tilsyneladende kun en lille firkant mellem Amalienborg og Rådhuspladsen og det er måske bogens største brøler at den ikke starter med det scenarie. Jeg husker som dreng da den første Linda & Valentin STORBYEN DER DRUKNEDE kom, hvor ubehageligt tanken virkede på mig, kulturens undergang, New York under vand, jeg kunne virkelig ikke lide den tegneserie!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home