Wednesday, June 28, 2006

Ride, Natty, ride



Hjemrejse i dag. Med fødder store nok til at ægge en elefant, der er fodfetichist: mindst tyve mygstik på hver fod. No kidding! De søde hernede er bare blevet sødere, og det har gudskelov været de fleste. Psykopater udklækket på kunstakademiet snakker vi ikke om - dem er der jo en del af i København.

Jeg holdt oplæsning søndag aften. Det har været kotume at hver beboer på klostret har haft en aften med oplæg om deres projekter og det gik godt, jeg læste noget halvfærdigt om en nynazist jeg har mødt i S-toget og fik god respons og en smule kritik. Det er egentlig ikke vemodigt at skulle hjem. Jeg tænder på min lejlighed og Nørrebro kan jeg mærke, jeg vil i Netto, snakke med piger i køen, råbe, "Kan I ikke åbne en kasse til?" og så glæder jeg mig for første gang i mit voksenliv vel også til at se min familie.

1 Comments:

Blogger Thomas Oldrup said...

Det har været en fornøjelse at følge dine italienske eventyr. God tur hjem.

9:30 AM  

Post a Comment

<< Home