Tuesday, June 20, 2006

Oh icecream man



Liste over værker skrevet under ophol - glem det! Her kommer en foreløbig liste over is, jeg har prøvet hernede:

Ananas
Valnød
Hasselnød
Citron med basillikum
Marengs
Engelsk budding
Kirsebær med kirsebærlikør
Figen
Malaga
Pernod
Banan
Kokos
Rose

Alle lækre, på nær rosen-isen, den var for kvalm, smagte præcis som libanesisk rosenmarmelade. Manglen på søvn er begyndt at gøre mig søvngængeragtig, min sociale censur er ved at falde bort, jeg har optrådt taktløst overfor andre stipendiater og døser med åbne øjne; er Kali en blå is, jeg skal prøve i morgen, eller danser hun på mig i dette øjeblik?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hmm, har du tænkt på, om din indtagelse af umådelige mængder is kunne have noget at gøre med din søvnmangel? Der er under alle omstændigheder et sært sammenfald mellem de to ting; tag en kold tyrker og se hvad der sker.

7:33 PM  
Blogger jens jacob toftegaard said...

umådelige mængder? det var ikke på samme dag. cirka 10 is på 20 dage - not so bad

11:41 PM  

Post a Comment

<< Home