Saturday, May 06, 2006

Kære Gæster


Hov, jeg opdagede at bloggen har fået sin første ægte kommentar. Tilsyneladende afsat af Peter-Clement Woetmann. Signaturen LE. Det er altså lykkedes at lokkelokke nogen til Mister Bloggerblogger, det var godt, jeg kan nemlig ikke se, om siden får besøg. Det var lettere for de tre bjørne. Blondinen åd grøden og lagde sig med spredte ben i alle tre senge. LE kommenterer min ærgelse over en queer-teo-retoriker og insisterer vist på det foucaultske dictum om, at vi slet ikke ved om seksualiteten findes og alt det, og vi er sikkert ikke uenige. Så da homoseksualiteten blev opfundet malede praerafaelitten, Symeon Solomon det første maleri af to piger tilhørende den kategori, da alle antikken og rokokoen og kineserne og indernes afbildninger af sex mellem samme køn jo bare var sex. Og tidligere havde han selv altså bare praktiseret le vice anglais.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jamen JJ; jeg læser skam ofte din blog, men i begyndelsen kunne man ikke kommentere, hvis man ikke selv havde en blog. Det kan man så nu, kan jeg se! Og jeg skal med glæde smide en bemærkning i ny og næ. Det er foriøvrigt skønt med alle de billeder du lægger ud. Helle

7:22 PM  
Blogger lars-emil said...

Jep, det er nogle flotte billeder, i alle tilfælde, så er det mig der er mig, altså signaturen le står for Lars-Emil, altså Woetmann. Storebproderen.

12:51 AM  

Post a Comment

<< Home