Thursday, December 14, 2006

Maskeforbud 2


Det er heldigvis aldrig for sent at fortryde, klaske sig for panden og rive sig i håret, og jeg ærgrer mig lidt over, at jeg takkede nej til at læse op i Ungdomshuset forleden. Men jeg havde ikke sat mig ind i hele affæren omkring Human a/s. Altså hvordan Faderfidusen narrede selveste myndighederne og omgik beslutningen om, at netop Kommandusens folk ikke skulle overtage huset. Mit mishag skyldtes ellers noget helt andet, nemlig plakaterne her, som folk fra Ung´eren i august gik og klæbede op langs Jagtvej. Jeg mener. Var de overhovedet homosexuelle? Eller kun wannabees? Wannabee-bifile? Det kan man ikke vide. Her bedrives politik uden signatur, uden at stå ved noget, uden at ville drages til ansvar. Og ordet tilintetgørelse klinger lidt anderledes end feks. opløsning. "Bøsser & lesbiske for tilintetgørelse af staten Armenien." Hvordan lyder det? Eller ".. for tilintetgørelse af Det palestinensiske selvstyre." Og i øvrigt, hvorfor kun Israel? Enten - eller. At kun være anarkist, når jøderne er inde i billedet kaldes antisemitisme. Hvorfor ikke tilintetgøre Swasiland? Indien, EU, Rusland - eller Kalaalit Nunaat? Frit Thule! Eller bedre, fri isflage. Det er sært med den tilintetgørelsesiver overfor jødestaten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home